top of page

Povestea mea de Craciun


Este prima data cand imi incep o poveste in limba romana ! 

Cum bine ma stiti sau nu ... sunt o persoana ce nu expune orice pe Facebook si am ales sa nu pun poze pe Facebook cu ceea ce am primit noi pentru ca mi se pare de prost gust Si de o taranie extraordinara sa imi expun cadou si sa zic “anu acesta Mosul a fost bogat sau multumesc iubi” cum sa va explic prostie la puterea a 2 a ! 

Aveti si voi prieteni de genul , m am gandit sa mai tai din ei nu la propriu doar la figurat desi, la ce fite de “maro” au unii ar cam trebui despicati, am sa I tai din lista prietenilor de pe Facebook ! 

Nu vreau sa imi spui Craciun fericit , nu inseamna nimic pentru mine mai ales daca nu imi esti drag/a deloc ...asa ca pastreaza pentru tine , eu aleg sa fiu fericita de Craciun si nu numai asa ca urari din acestea ieftine puteti sa le baga ti de unde ati iesit voi ! 

Iubesc aceea bucurie de Craciun a copiilor dornici sa deschida cadourile si sa fie langa cei dragi atunci cand se intampla, micile suflete incercand sa te faca sa te simti copil din nou , pot experimenta aceasta bucurie doar langa fratii mei deocamdata Insa Sophia ne prinde din urma cu pasi repezi si ochisori bucurosi si calzi! 

Nu sunt o romanca buna nu mi am imbracat copilul in straie populare de 1 decembrie asa sunt eu mai ipocrita am facut-o ieri deoarece am fost sa-I colindam pe bunicuti(parintii mei) . 

Sper ca acest Craciun sa va faca mai buni pe voi nu pe mine eu sunt o specie pierduta deja Insa pe voi vreau sa va faca mai buni si mai bucurosi si mai multumitori fata de voi ! 

Sper sa fiti fericiti de Craciun 


bottom of page