top of page

Ingerii din cer au mereu grija de cei de pe pamant!!!


Nu stiu cum sa incep ... pentru ca nu stiu cum sa termin sau In ce stadiu am sa termin acest post! 

Ceea ce scriu acum este pentru ingerul Meu mi as fi dorit sa te pot strange la piept mai mult,sa te privesc mai mult,sa ma uit In ochii tai mari si verzui ca de brotacel mai mult, sa iti fac baita si sa te dau cu crema pe corp sa iti masez spatiucul si sa te am langa mine! 

As fi vrut ca sa iti sarbatoresc ziua de nastere sa iti cant La multi ani sa te joci cu Sophia si sa va iubiti enorm !. Ar fi fost perfect sa iti fac un tort In forma de ce vrei tu si cu ce creme ai vrea tu Si cat de mare ai vrea tu!

Insa acest vis este de la putin spre foarte putin realizabil ,incerc sa ma vindec nu reusesc mai ales ca Sophia si cu tine semanati perfect ! 

Ma intreb oare ce ii voi spune Sophiei cand va fi mai mare, ca ea defapt mai are un frate ,mai mare decat ea Insa nu il va vede niciodata , nu il va imbratisa ! 

Imi e dor de tine si nu iti pot spune la multi ani pentru ca oricum nu ii vei castiga! 

Cel mai urat e sa incerci sa iti exprimi sentimentele printre lacrimi de la Ora 22:00 pana acum m am chinuit sa iti scriu este Ora 00:08 minute si tot nu am reusit sa spun ceea ce doare ,daca ma mai vindec sau daca incerc sa ma mai vindec ,sincer nici eu nu stiu ! 

Te iubim mult si mereu o sa ne gandim la tine si niciodata nu vei pleca din sufletele noastre semnat toata familia ❤️💙❕


bottom of page