top of page

Prostime la superlativ!!!


Daca nu ati inebunit si pe dracu punand poze cu Dumnezeu pe Facebook ,Flori si alte cacaturi! 

Om Prost fara pic de neuron hai ca iti explic eu daca nu bagi la cap ce trebe’ ! 

Dumnezeu nu este pe Facebook .... atunci cand il aduci aici e ca si cum iei numele Domnului In Desert( Sper ca ati citit Biblia) si nu scriu aici degeaba !!! 

Dumnezeu nu sta le Facebook sa adune rugaminti pentru nimeni si nici nu vede daca scrii tu Amin la vre o postare Si ma mai pui si pe mine sa distribui si sa scriu Amin ! 

M am saturat de incapacitatea voastra de prosti/e ;misogini si alte cele! 

Inainte sa mai faceti asta cititi naibi Biblia ca va ploua in gat !!!! 

M am scarbit de anumite chestii gen reclama la produsele Americane si alte cele!!! 

Nu am nevoie de asa ceva si nici nu vreau sa slabesc sunteti nebune ....am Cateva kg vreau in plus .....! 

Credincioasele mele si credinciosii mei lasati o moale cu Dumnezeu pe Facebook ca aici nu exista !!!! 

De acum Inainte va spun direct Va pup Pa Pa!!! 


bottom of page