top of page

Scrisorile fara drum


M-am gandit super mult daca voi scrie acesta scrisoare sau nu, Insa am decis ca este mai bine ,sunt multe persoane ca si mine care au trecut ai trec prin aceleasi ganduri sa stie ca este ok sa ai aceste dureri,doruri si ganduri!!  

Sunt intrebata de mii de ori de ce urasc Romania??? 

Am sa ca explic In aceste randuri cata ura am prins fata de “tara Natala”!

Atunci cand sistemul medical este de prisos,atunci cand trebuie sa dai banuti grei ca si doctorii de altfel ,la Cati bani incaseaza nu le plangi de mila ca nu au ce manca .... mai au putin si ajung cat “Malu”

Atunci cand te duci la doctor si spui ca este ceva neregula cu copilul te fac nebuna si il trateaza de rosu in gat .... altceva ei numai considera ca se poate intampla!!! 

In ziua de 27 aprilie Intr un final am ajuns la spitalul Budimex unde al Meu ingeras a fost operat.... Nu stiu cum sa va explic ca te simti atunci cand tu esti plansa de vre o saptamana In continuu Si o asistenta sa vina sa te intrebe daca nu ti ai batut copilul??? 

Unde mai devreme venise sa semnez niste acte ca s ar putea sa nu reziste pana il Duc in sala de biopsie Si daca Moare sa nu care cumva sa am curajul sa zic ca este vina lor ... ei aveau dreptate ca doar incercau sa il salveze...... Insa eu cand am auzit asistenta ce ma intreba ??? Credeti ca voia niste banuti??? 

Ii mirosea cumva a mama disperata si distrusa care ar face orice pentru pruncul ei ?? 

Si a venit sa adulmece prada?? 

Pff am lasat o in prostia ei si m am rugat asa tare ca el sa moara!! 

Stiu suna macabru Insa am sa ca explic ce si cum tot aici!! 

Mi s a mai adus un formular sa completez In care eram instiintata ca Patrick va ramane o leguma , hranit pe un tub ..... nici macar nu ar fi fost hranit cu mancare si ca In Cativa ani muschii s ar atrofia ,iar el nu va avea parte de nici cei mai mici stimuli .... a sunat ca un cosmar si nu am vrut sa il chinui si sa fiu egoista sa il am langa mine fara ca el sa constientizeze ce se intampla sau cine sunt !!! 

Asa ca m am rugat sa fie acolo sus fara se dureri si griji ... cateodata simt nevoia sa il tin in brate si sa il pup si sa il mangai, sa il alint si sa il dezmierd , cateodata il visez sau cateodata imi imaginez cum ar fi fost sa fie bine sanatos si sa alerge prin casa ,gradina alaturi de Sophia!!! 

Se implinesc 4 ani de cand fiinta lui a parasit acest teritoriu , si a ajuns pe celalalt taram! 

Ma multumesc ca acum macar numai simte durere , nu il mai vad pe un pat de spital cu enspemii de ace si tuburi infipte In el .... indopat cu Morfina , ca sa numai simta durerea Din corpul lui, sa numai simta durerea oraganelor interne cedant unul cate unul si mancat de boala!! 

Imi iubesc baiatul la fel de mult cat imi iubesc fata. 

Si intotdeauna am sa spune ca am doi copii , deoarece el pentru mine nu a murit ,traieste mereu cu mine!!! 

Cunosc multe persoane ce au aceleasi suferinte ca si mine , Si sincer imi pare rau ca nu pot fi de folos , Pentru ca ,atunci cand se intampla ceva cum s a intamplat cu noi , cuvintele sunt de prisos! 

Imbratisarile si iubirea sa va inconjoare!! 

Imi lipseste super mult baietul’ Meu ,curajosul meu .... Insa stiu ca o sa ne intalnim Si atunci am sa il tin in brate si am sa il dezmierd cat am sa pot de tare!! 

Nu stiu cat drept am sa scriu aceasta durere am simtit nevoia sa o fac!!! 

Multi va veti regasi In aceste randuri si stiu ca ne suntem alaturi unii de altii !!! 

Parintii de ingeri sunt si ei niste ingeri numai ca au o aripa care mai trebe sa ajunga la maturitate! 

Te iubesc suflete!! 

Si te vom iubii mereu !! 


bottom of page