top of page

Desteapta dar sparta In gura!


Dinti ca de Hollywood la Galati

Buna ziua, dragii mei stiu ca am lipsit Insa am avut si un motiv ! Pe data de 1 iulie pana pe data de 24. Insa am fost cu treaba ,una importanta ,mult mai importanta ca a parlamentarilor nostrii!(sarcasm) Sa incepem cu inceputul .... de cand am ramas insarcinata cu Sophia ,dintii mei au cam luato razna : 1 au cazut 2 s-au cariat 3 s-au rupt 4 s-au stricat. Ce a urmat : 2 ani de chin ,de durere de masele Si dinti ,de falci umflate Si multe medicamente. Ce era de facut ??!! Le am tratat Si nimic. “Salvarea mea “ a venit de la o persoana foarte iubita de mine ,persoana care are voie sa ma certe si iubeasca “simultan”. Aceasta persoana m a indurmat catre Ce I mai buni doctori din Galati! Iar acesti doctori m au tratat exact ca pe un copil fricos ce eram Si inca sunt.

Aceasta schimbare nu mi a adus doar dintisori albi ,mi a adus si un corp de diva chiar (am slabit 9 kg) .... asa se intampla cand mananci cu paiul.😂😂😂😂🤷‍♀️ Sunt mandra de mine Si de fiecare etapa parcursa alaturi de cei mai buni!

Cei mai buni se afla pe Str.Brailei 128 fata In fata cu ANAF-ul,cabinetoiul se numeste Dental ,am vazut acolo familii,oameni ce se ajuta Si sustin intre ei ,oameni ce nu te vor lasa sa pleci acasa fara acel zambet mult asteptat! Va Multumesc pentru tot ceea ce ati facut pentru mine dar Si In acelasi timp pentru familia mea,toata lumea este bucuroasa.. am revenit ,fata aceea ce mereu zambeste si rade !

Mi ati redat tot ceea ce imi lipsea,zambetul Si pofta de viata, ma simt mult mai increzatoare ! Desteapta Si sparta In gura nu prea mergea asa ca ,va Multumesc tuturor inca o data! Multumesc tuturor celor ce m au ajutat in obtinerea zambetului,aici nu vorbesc doar de minunatii medici dar Si cat de familia mea toata Si sustinerea lor!  


bottom of page