top of page

Terapie corporala la Danela'


Asa cum v-am povestit ,am stat 3 saptamnii in Galati...insa am o prietena care statea la 30 de minute de mine ....pam pam Braila.

Cu ocazia aceasta ,vreau sa spun :'Imi pare rau ca nu am putut ajunge la ziua ta!'

Iti multumesc pentru ospitalitate in ospiciul tau de sanatate mintala(duce lipsa ,atat ea cat si eu ).

Hai sa trecem la lucruri mai serioase,prietena mea draga Danela' si-a deschis un centru de cosmetica si infrumusetare corporala.

gasesti acolo cam tot ceea ce vrei ,eu de exemplu am avut parte de un rasfat maxim.

Are femeia asta niste manute de te lesina de la prima atingere....sper sa o pot fura aici la mine in Angliteria.

Atunci cand investesti totul intr un salon ca acesta este normal ca totul sa fie impecabil .

Vorbeam cu ea si am vazut acolo ,suflet ,energie si de ce nu chiar si banuti investiti foarte bine in cele necesare ,pentru a ne reda noua corpul acela wow de ''DIVE'' pe care unele il visam.

Cateva din aparatele aceastea minune le pot numii si eu aici :

1 Primul aparat de care m-am indragostit a fost tunelul cu infrarosu;

2 Patul cu pietre de jad;

3 Cavitatie,radiofrecventa,vacuum si lipolaser.

Iar preturile sunt pe modul foarte ''low'' faceam comparatie cu alte orase din tara sau afara tarii hellooo ,despre ce vorbim ??

Sunt aproape gratis ,sincer daca eram in locul ei va taxam de va iesea 'ochile'.

P.S Ma bucur enorm ca te-am cunoscut si ca am avut privilegiul sa incerc minunatele aparate !

Asa arata o clienta super fericita!!!!


bottom of page